Önder’in gelenekselleşen çevrimiçi bayramlaşma programı, Genel Başkanımız Sn. Abdullah Ceylan’ın başkanlığında yoğun bir katılımla gerçekleşti.Din Öğretimi Genel Müdürü Sayın Dr. Ahmet İŞLEYEN’in de misafir olarak katıldığı bayramlaşma programında İmam Hatip camiası için de çok önemli kararların müjdeleri verildi.
Yönetim Kurulu Başkanımız Sn. Mehmet Sıddık BAYKARA , il yönetim kurulu üyelerimiz ve ilçe temsilcilerimizin katılımıyla bayramın manevi iklimini hep birlikte yaşadık.
